Nils födelsedag!

Igår fyllde min älskling 21 år! :)
Det var verkligen svårt att veta vad jag skulle köpa till honom, eftersom han inte sa något speciellt som han önskade sig. Så i fredags när det bara var två dagar kvar kände jag mig lite smått stressad måste jag säga. Men som tur var så tipsade Evelina mig om den här hemsidan där man kan köpa upplevelser och ge bort i present. Det fanns allt mellan spabehandlingar, köra ferrari, vin/wiskey/chocklad provningar och huuur mycket mer som helst.
Men eftersom min Nils älskar öl, så var en ölprovning ett klockrent val! Man kunde välja att han skulle få gå själv, men jag tyckte att det vore roligare om vi gick båda två! Så blir det liksom som en grej man gör tillsammans!

Men eftersom jag inte hann få den där presentboxen som skickas till en,(med typ presentkortet/värdecheckarna)  så fick jag köpa ett  kort på Gallerix och skriva vad vi skulle på. Och jag hittade det bästa kortet! Det var ett handgjort kort med några ölglas på! Jättefint! :D
Och Nils blev väldig glad för presenten så det känns bra!

Så tack så mycket Evelina för tipset! :)

På kvällen åt vi middag med Nils föräldrar och hans storasyster Linn och hennes pojkvän Samuel. Vi firade både Nils och Linns födelsedag,  för hon fyllde också nyligen år. Det blev en väldigt trevlig kväll med mycket god mat och efterätt.
Vaniljpannacotta är verkligen sjuuukt gott! :)


Kommentarer

"vad roligt! hälsa honom grattis från mig! ja en sån där upplevelse fick johan när han fyllde år med. Han ska köra ferrari. sånt är ju grymt kul att ge bort! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-07-13 klockan 21:50:35
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback