Jobb och Ice Age 3

Hejsan!
Nu är nästan arbetsveckan för min del slut, och det känns skönt att ha lite lediga dagar framför sig. Nu har jag jobbat 12-17 i två dagar i rad, och dagarna har gått väldigt fort måste jag säga!
Elin smsade mig idag och frågade om jag ville gå på Ice Age 3, och det ville jag ju såklart! Dom filmerna är ju så roliga!

Så efter jobbet  mötte jag upp Elin vid kungsportsplatsen och så följde hon med mig till Friskis och Svettis, för dom har tydligen dragit dubbel månadsavgift av mig i tre månader(!) Alltså = 750 kr extra. Vilket inte är helt okej.
Dom skulle i allafall kontakta mig under veckan, så jag får besked om jag får pengar tillbaka eller vad som händer.
Det hade suttit fint med dom 750 kronorna, jag känner att pengarna har gått åt alldeleees för fort denna månaden.

Kan det bero på alla pengar jag laggt på mitt hår tro?

Ice Age 3 var jättebra! Den är så smart gjord tycker jag! Den liksom passar alla åldrar! :)



Så jag kan verkligen rekomendera att ni går och kollar på den!


Denna veckan ska jag även på bio på fredag och kolla på Harry Potter med My och Emil. Så det blir en riktigt biovecka för min del! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback