Hemmakväll!

Idag passar jag Dogglas och Max! Och ja dom är ganska snälla faktiskt! :)






Dogglas är kärleksfull!










Det är så tråkigt väder ute idag! Synd för det är lättare att passa hundarna när det är soligt. Dels för att dom älskar att ligga och sola på altanen och sen är det ju inte så kul att torka blöta tassar.... Så vi får hoppas att regnet håller sig borta!

Ikväll ska jag kolla på Benjamin Buttons Otroliga Liv.
Jag och pappa åkte ner till videobutiken här runt elva tiden, men då oturligt nog så öppnade den inte förrän klockan tolv. Men vid våran affär där vi handlar mat så har dom som en dvdautomat där man kan hyra filmer. Men eftersom det är typ 4-5 bilder på filmer som sitter på automaten så tänkte ju jag att det bara var dom man kunde hyra. Men jag fick mig en glad överraskning när jag såg att dom flesta nyheterna fanns att hyra! Så yey nu ska jag äntligen få se på denna filmen! :)
Har försökt att tjata mig till att hyra den med Nils, men han har likom vägrat.. Haha så nu får passa på att se den!

Hoppas att ni får en trevlig dag allihop!
Kram!

Kommentarer

"hehe ja det får du göra då! ;) Åh Carro jag har så ont i ryggen och huvudet idag! :( Hur mår du?"

Postat av: My
Skrivet 2009-07-18 klockan 12:58:04
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"ah det kanske det kan vara.. har inte tänkt på de. Jag brukar ha så här ont på kvällen när man har varit igång hela dagen, men jag har inte vaknat med det tidigare.. =( Men det är ju inte så lång tid kvar nu, det sliter ju på kroppen att vara gravid.

Vad bra att du mår bra iaf! =) Ja det är riktigt skitväder! :/"

Postat av: My
Skrivet 2009-07-18 klockan 13:18:50
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"jag tyckte faktiskt att den filmen var sådär bra om jag ska vara ärlig.



Idag blir det myspys. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-07-18 klockan 16:21:34
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback