Godmorgon!

Hej! Nu var det allt ett tag sedan som jag uppdaterade.
För det första! Tack så mycket för i fredags tjejer! :) Nu har jag glömt min kamera hos Nils tror jag, så bilder får komma upp lite senare..
Lite uppdatering nu då!

I måndags var jag, My och Lina på Lotta på Liseberg, och vi tre hade turen att bli "levande bingobrickor". Så alltså hade vi chansen att vinna presentkort på 10 000 kr i resor. Tyvärr så vann vi inte, men vi hamnade iallafall i tvrutan typ två gånger. ;) Haha!
Sen på kvällen åkte jag hem till My och sov över där.

Igår var jag My och Emil på Freeport och shoppade lite. Jag och My vi gjorde värsta fynden på Twilfit! :) Jag köpte två bikinisar (alltså två överdelar och två underdelar) För bara 100kr!! Och så blev det en bh, trosor och ett linne. Sen vidare in på Björnborg var fyndade jag också bra! Det blev ett linne där också för bara 99kr (ord.299) och en topp. Så det var kul att faktiskt hitta något! :)

Ni kanske undrar varför jag sitter här och skriver kl 07.50 förresten. Det beror på att jag har "dygnat" och My jag klarade det!! Okej jag var nära på att slumra till runt klockan ett i natt, men då började jag sysselsätta mig genom att äta, så jag har haft One tree hill maraton från typ kl 2-7..
Så eftersom jag gick upp kl 10 hos My igår så har jag snart varit vaken i 22 timmar, och det känns kan jag berätta! Haha! :P Känner mig som värsta zoombin typ.

Så det blir till att sova en del nu frammåt dagen! Men kanske återkommer ikväll!
Ha en fin dag!

:)

Kommentarer

"haha, duktigt gjort Carro! =) Jag tycker fortfarande "dygnat" är lika roligt! Du får ringa och berätta sen hur det gick. Vill inte störa dig om du sover nu. Puss!!"

Postat av: My
Skrivet 2009-07-08 klockan 15:44:49
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback