Bilder från i fredags!

Pappa löste precis mitt kameraproblem, ni vet jag har ju skrivit i bloggen innan om min irriterande kamera, som stänger av hela datorn så fort man sätter in kamerasladden i datorn. Vet fortfarande inte varför det blir så, men nyss sa min pappa: Du kan ju sätta in minneskortet direkt i datorn! Och jajuste tänkte jag, jag brukade ju föra över både musik och bilder på det viset när jag hade min gamla mobil. Hahaha gud vad störande! Ni fattar inte hur många gånger jag har fått sätta på datorn, samtidigt hålla sladden i kameran i exakt läge för att bilderna ska överförast, för att sen starta om datorn igen (eftersom datorn stängs av när man drar ut kamerasladden också!!)

Haha!

Sån tur att pappa kom på det här med kortet, nu kommer det förmodligen att komma upp fler bilder eftersom det inte blir en hel process att föra över bilder längre... :)

Här kommer lite bilder iallafall! :)

Hemma hos My

Så här fina blev pajerna som jag och mamma gjorde :) 


 
Gabriella

Sanna och Moa!


Skål Sanna Banana! :)


Ida Johanna och Kimia var glada! :)




My min goding! Här har vi den obligatoriska pose bilden! <3
Tack för att vi fick vara hos dig! :)


Sticky Fingers!


Johanna och Ida! Så himla fin bild! :)


Bananas! <3


Gabriella sötnos!


Kimia och Gabriella! Sånt härligt kort! Dom ser så glada ut! :D





Den här bilden får avsluta kvällen! :D

Tack så himla mycket för presenterna jag fick och framförallt Tack för en rolig kväll! :)
pussåkram!


Kommentarer

"det var så lite så ;)

men gud carro. du MÅSTE ta bort den bilden bara på mig. min arm!!"

Postat av: My
Skrivet 2009-07-10 klockan 23:45:08

"tack! ;)

Ja det ska bli jätte skönt!!! Oj vad du var uppe sent igår. Nej den är knasig. Jag ringer dig nu istället! =) Puss på dig! "

Postat av: My
Skrivet 2009-07-11 klockan 11:16:59
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"ja! det är fruktansvärt! vätskebrist alltså? humm, detta tål att undersökas. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-07-12 klockan 14:32:32
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Jo jag fick det, men såg det inte för ens halv 1. Hittade ni på någonting? Ja, jag vet.. Funderar på att köpa en ny för lönen den 15:e. "

Postat av: My
Skrivet 2009-07-13 klockan 12:57:22
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"hahaha, vilka fula bilder på mig längst ner, haha fyfan borde säga åt dig att ta bort dom ;)"

Postat av: kimia
Skrivet 2009-07-20 klockan 22:00:21
Blogg/hemsida: http://kimia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback