Våra hundar!

I min familj har vi alltid haft hund! Mamma och pappas första hund var en labrador som hette Billy, sedan skaffade vi en Engelsk Springelspaniel som hette Bonzo! När han dog så dröjde det några år innan vi bestämde oss för att skaffa hund igen. Men med lite tjat lyckades jag och mamma övertala pappa att skaffa hund igen! Innan hade vi haft större hundar, så när det var tal om en ny hund bestämde vi oss för att skaffa en liten hund. Det var då mina föräldrar upptäckte rasen Parsson Russel. Och nu några år senare har vi tre Parsson Russel hundar, och väntar på en fjärde! ;)


Dogglas


Max


Sigge

Om ca en månad får vi vår fjärde hund som är en tjejvovve som ska heta Stella! =)

Lilla Stella


Lilla bebivovven!!
Det blir nog bra med lite girlpower i ligan! ;)


Kommentarer

"Oj nutte vad söt hon är!! =) "

Postat av: My
Skrivet 2009-02-27 klockan 19:22:08
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"jädrar vad söt Stella är!! jag har alltid missat dina vovvar när de har varit valpar. den här gången ska jag inte göra det! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-02-27 klockan 19:38:35
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback