Tråkigt väder!

Hejsan!
Det var väldigt skönt att ha sovmorgon idag, trodde nästan att det var helg när jag vaknade!
Åh jag blir så irriterad när jag inte kan göra någonting åt dom här tråkiga bloggmallarna. Har suttit nu i säkert en timma och försökt fixa och trixa med olika koder osv, men det gick inte så där jättebra som ni märker.. Fick helt enkelt nöja mig med att byta tråkmall.. Haha jag är helt enkelt inte sådär jättebra på datorer, tråkigt nog...

Men jag hittade en blogg: jessicathatsme.blogg.se
där man kan få hjälp av denna tjejen att designa sin blogg. Beroende på hur mycket man vill göra så kostar det mellan 70-300kr. Men allt det går att läsa om på hennes blogg! =)
Det kanske är något att fundera på?
Det är verkligen så sjukt tråkigt väder idag!  Det ser sådär grått och trist ut, så jag har verkligen inte någon lust att gå ut idag. Varför kan det inte vara lite soligt och klar himmel när man väl är ledig? Det är väl typiskt!
Men det är inte helt fel att bara vara inne och slappa på sin lediga dag!

Jag tror jag ska ta och baka lite kladdmuffins igen, dom blev så goda sist!

Ha det bra så länge så återkommer jag med recept! =)

(My du vill säkert ha det) ;)

/ Carro


Kommentarer

"heh du känner mig väl ;) "

Postat av: My
Skrivet 2009-02-26 klockan 14:17:28
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Carrobarro! Välkommen till blogg-världen! Jag har precis sagt till My att jag kan fixa design åt henne, och det kan jag göra åt dig med, om du vill. Maila bara idéer, bilder, vilka färger du vill ha osv, så ordnar jag det. :)



Puss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-02-26 klockan 15:25:41
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback