Hundvakt idag!

Hej!
Idag har jag varit hemma och passat Siggebebis. Sigge är minstingen av våra tre Parsson Russel hundar. När jag började skriva detta inlägget så bestämde jag mig för att låna pappas bärbara dator och då låg Sigge så snällt och vilade på mina ben. 
Sigge är väl den lugnaste av våra hundar kan man säga! 
Nyss kom pappa hem, men det betyder inte att mitt hundvaktsjobb är slut för dagen... Utan idag ska mina föräldrar åka på hundutställning med Dogglas och Sigge. Så jag ska vara hemma med Max! 

Tänkte lägga upp lite bilder på hundarna sedan! Dom är faktiskt väldigt fina! Och Max "Mackan" är en riktig liten charmbubbla! =)

Tillskillnad från igår så är det fint väder idag! Solen skiner och himlen är blå! Nu har nästan all is på marken försvunnit också, så det känns som våren kommer ett steg närmre. Härligt! =)
Är så trött på det kalla vinter vädret, vill verkligen att det ska bli vår NU!

Desstom vill jag börja använda minn skinnjacka som jag köpte i december! =)

Nu ska jag gå och se vad pappa hittade för saker i affären till min thaiwok som jag ska göra ikväll! 

Hejsålänge!

/Carro  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback