Fredag kväll

Hej igen!
Dagen har varit väldigt lugn faktiskt!
Det har gått jättebra att passa både Sigge och Max idag, så det är skönt! Max brukar annars vara väldigt full av energi och vilja leka på kvällarna, men jag tror att han saknar sina brorsor så han ligger mest och vilar i sin korg. Men snart är det dags att gå ut igen. Förut lagade jag som sagt en thaiwok som blev god, men väldigt stark!  Jag tror jag tog i lite för mycket av den röda currypastan... Haha! Jaja man kan inte alltid lyckas, men tycker allt att jag har blivit bättre på att laga mat! Det är Nils matlagningsentusiasm som jag har tagit efter! =)  

Nu kollar jag på  fredagens underhållning- Let's Dance! Jag tänkte snart ta fram lite chips och choklad  som jag får unna mig nu när jag är ensam hemma. Man får ju lyxa till det så gott det går!
Efter Let's dance ska jag kolla på film!

Ha en trevlig kväll! =)

/Carro

Kommentarer

"Det låter ändå som om du har haft en mysig kväll=)"

Postat av: My
Skrivet 2009-02-28 klockan 00:03:58
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Ja verkligen! det är säkert flera hundra :D jag skrev ett inlägg här alldeles nyss men det verkar ha försvunnit. :S

Det låter iaf som du haft en mysig kväll hemma idag. Vi köpte också chips och dipp förut men vi har varit för mätta för att ens öppna påsen. hehe. Vi köpte to.m två chips påsar för att vi inte kunde komma överens om smaken haha. Men vi spara dom :) Vi hörs och kanske ses imorgon sötnos. Sov så gott!!"

Postat av: My
Skrivet 2009-02-28 klockan 00:16:57
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Det där låter ju toppen! choklad är det bästa som finns. Det är faktiskt ganska roligt att laga mat när man väl går in för det. Det är den där vardagsmaten som är trist. :/ men kul att Nils inspirerar dig i alla fall då. jag kan ju inte säga detsamma när det gäller matlagningen i alla fall ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-02-28 klockan 11:14:29
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback