Min framtida utbildning?

Jag googlade för att söka lite om musikinspelning, och vad hittade jag?
Några utbildningar i Stockholm som låter så jääkla bra! Det är då inom musikproduktion och ljudteknik! Man jobbar i jättbra studios, och går i samma byggnad som Sveriges bästa musikstudio Studio 301 ligger i!  Där har en massa kända artister spelat in sina skivor! Senast var det idolgänget... ;)
Jag ska söka det första jag gör imorgon! Det jag vill söka till är en 6 månader lång utbildning, och en annan som är på ett år. Men jag kommer antagligen börja med den på 6 månader, om jag kommer in då... :)

SPÄNNANDE!



Allvarligt talat, det är i den här miljön jag hör hemma!
Jag blir inspirerad av att bara kolla på bilden!!
Lånad av hemsidan

Kommentarer

"ååh vad roligt!!! "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-12-02 klockan 09:42:59
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback