If you can dream it You can be it!!

När jag gick genom Entrén in till Nordstan fångades mina ögon av en liten affisch vid Akademi bokhandeln.
-Andreas Carlsson signerar sin bok "Live To Win, Låtarna som skrev mitt liv" idag mellan kl 15-16.
Då gick jag ju självklart och köpte den! Jag hade faktsikt tänkt att köpa den endå så det här var ju helt perfekt!
Jag jobbade ju dessvärre idag, så både jag och Jessica (som också köpte boken) tog kortare luncher idag, så att vi med gott samvete kunde gå ifrån och få våra böcker signerade.
Det var faktiskt inte så jättelång kö, jag tror inte att så många visste om att han skulle komma dit!
Det var verkligen en liten skylt alltså!
Som tur var! ;)


Han var en riktig Schnygging idag! :)


AH! :D

Jag var så jävla nervös när jag gick fram av någon anledning! Höll nästan på att snubbla på dom framför mig.. Hahaha! Jag menar han är ju bara människa och en snygg sådan har jag märkt!

Jag kunde iallfall få ur mig några ord, och frågade ifall han hade några tips till mig som verkligen vill jobba inom musikbranschen och som musikproducent.
Han sa att jag ska satsa ALLT på det här!
Och OM jag ska! Han sa också att jag antagligen kommer att hitta svaren på mina frågor i den här boken. Och så gav han mig det här fina citatet, som kommer från ett kapitel ur boken, där han berättar om hans drömmar som faktiskt blev sanna!
Det här är ett tecken! Jag ska ge mig fan på att lyckas!

Till Caroline
If you can dream it You can be it!!
- Andreas Carlsson


Stockholm here I come...

Kommentarer

"Grymt carro! Du hittade inte calle eller? =P



Ja följ dina drömmar! men det där med sthlm vet jag inte om jag tycker så mycket om... =/ =P



Puss o kram på dig!"

Postat av: Sanna
Skrivet 2009-12-06 klockan 22:51:40

"Jag vill jättegärna se filmen tillsammans med dig! kanske kan vi göra det i helgen? Lördag??"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-12-07 klockan 17:39:28

"Jag tycker det är grymt att vi båda vill jobba inom musikbranschen! =) Asbra att ha kontakter! Klart du kommer lyckas med det du vill, ska fan jag också göra! ;)"

Postat av: Kimia
Skrivet 2009-12-11 klockan 23:14:23

"Sv: Jasså det visste jag faktiskt inte att du ville! :D Det vore så himla roligt att få sin dröm uppfylld! Jag ska en bit på vägen nu iallafall... Så får man se vart man kommer! :) "

Postat av: Carro
Skrivet 2009-12-13 klockan 18:42:05
Blogg/hemsida: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback