Fjärde advent

Hejsan!
Då var det fjärde advent och endast fyra dagar kvar till julafton! Det känns väldigt bra att alla julklappar är klara! Det är jobbigt i stan nu, galet mycket folk som armbågar sig förbi.. Jag kan ju berätta att hela våran lilla butik har varit väldigt full dom här senaste dagarna, och det blir nog inte färre folk dom här tre dagarna..
Denna veckan innan jul stänger butikerna kl 21 så, ja ni är ju välkomna att komma och handla! Dock inte lika roligt för oss som jobbar att komma hem så sent nu, men man får tänka OB OB OB!

Den här helgen har varit väldigt rolig!
I fredags hade vi julbord med jobbet på The Golden Days. Jag rekommenderar det inte! Maten var det inget fel på, men det var så DÅLIG service!! Vi hade beställt bord, och först så dröjde det innan någon ens kom och visade vart vi skulle sitta, och sen så blev vi totalt ignorerade av personalen. Vi satt säkert i en kvart och väntade på att få beställa dricka. Sen så var dom allmänt otrevliga, och gick och frågade om man var klar, så att dom kunde börja ta bort buffén, när man fortfarande satt och åt...
Så nä, det var inte det bästa stället, men vi hade trevligt ändå! :)
Vi hade bestämt oss för att ge varandra julklappar, fast att man bara skulle köpa en grej, så skulle vi lotta ut julklapparna.
Jag hade varit riktigt kreativ och köpt ett fotoalbum där det stod I Love Memories, och skrivit ut bilder på alla på jobbet när vi vart ute osv. Det blev riktigt bra!
Det blev Shideh som fick fotoalbumet, och hon blev väldigt glad så det var kul!
Jag själv fick Kärleks Té, (Det kanske en singel som mig behöver för att bli lite kärleksfull igen! ;) Haha!)
marmelader och honung. Lite mysgrejer helt enkelt! :)
Efter julbordet gick jag, Jessica, Nakita och Elin till La Sombrita som vi var på sist vi var ute.
Det var en trevlig kväll!

Igår var jag på fest hos Gustaf, där vi firade att han och Ludvig fyllt 20 år. Det var en riktigt rolig kväll! Det var så himla längesen vi i "högstadsgänget" träffades, så det var riktigt roligt att ses igen!
Det får inte dröja så länge tills vi ses nästa gång!!

Självklart glömde jag kameran! Men bilder kommer! :)
/ C



Det Bästa Teamet!








Mitt kärleksté <3 Ska uppdatera er om det funkar... ;)


Kommentarer

"Mysigt med paketer tycker jag:) Nej jag har inte gjort det mörkare än. Känner att jag börjar vänja mig vid det så jag ska känna efter några veckor innan jag gör något mer..:)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-12-20 klockan 20:50:10

"men usch vad otrevligt på golden days! Jag avskyr när de stressar en och frågar om man är klar. Men tur att ni hade det kul ändå! Vad roligt att bya julklappar. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-12-20 klockan 22:58:43
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback