December rusch!

Redan tisdag! Det går snabbt här!
Igår firade jag, My och Lina Kimia som fyllde 20 år! GRATTIS! :D
Det var en mycket trevlig kväll med en massa gott och tjejsnack!
På kvällen åkte jag med My, Emil och Milo hem och sov över där. Jag lovar att det bästa sättet att komma på bra morgonhumör är när Milo ler stort mot en! Herregud vilken sötnos han är! :D


Alltså, är det bara jag som fortfarande inte förstår att det är december och snart julafton?
Konstigt nog så känner jag typ ingen julstämning, trots det att vi har julmusik i butiken. Eller okej, lite då då! Har ju faktiskt slått in fler paket än vanligt, och pyntat i butiken. 
Nu kan jag ju även informera er att Nordstan har öppet till klockan 20.00 och kommer antagligen att fortsätta med det från och med januari.

Tortera oss, gör det!!

Hehe, nä men jag trodde  att det skulle vara jobbigare än vad det har varit, att stänga en timma senare. Huvudet är inställt på att man ändå kommer hem vid halv åtta, även fast klockan idag då var halv nio..
Vi har haft några julskivor på repeat under några dagar, och jag förstår inte grejen med att kända personer ska "poppa"  till en massa låtar? Okej, All I Want For Christmas Is You är väldigt bra tycker jag! Den är liksom nostalgisk, men låtar med Jessica Simpson som stönar fram sina ord, och santa baby och destinys child version på en gammal låt..? Nä vackert och finstämt ska det vara! :)
Jag kom precis på att jag låter som en gammal tant nu... Hahaha!

Julstämningen kommer nog snart! Jag älskar iallafall att alla adventsljusstakar är uppsatta det är så himla mysigt! :)






Okej, den är väl lite gullig, eller? Har jag bara lyssnat på den för många gånger? Haha




Varför?


Den här är iallafall bra!! :D

Kommentarer

"ja alltså, jag håller med dig om hur julsångerna ska vara, men vi är ju alla så olika. :) ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-12-09 klockan 08:37:34
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"usch vad jobbigt det måste vara att lyssna om och om igen på alla jullåtar!



Det var lite kittligt men man fick härda ut:P"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-12-09 klockan 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback