2009 goes 2010

Då var det alltså sista dagen på 2009. Och jag måste säga att detta året har gått otroligt snabbt! Men det babblar jag ju om alltid... Haha!
Detta var året då jag kom ut i arbetslivet, har om en vecka jobbat på Yves Rocher i ett år, helt sick! Jag har träffat nya underbara människor, och viktigast av allt! Jag har blivit gudmor till världens finaste Milo! <3

Nyårsafton, ja var ska man säga om det. Det är dagen då man har ett helt nytt år framför sig. Ett år av nya möjligheter och händelser som vi inte vet något om. Det är lite läskigt, men också väldigt spännande! Jag menar för ett år sedan visste vi ju inte att My skulle bli mamma, och nu har hon världens finaste son! :)

Jag undrar vad jag kommer göra detta året, jag har ingen aning! Jag vet inte om jag kommer att hamna i Stockholm detta året, har börjat fundera på om det kanske får vänta ett år eller två. Jag vill självklart jobba i studio och allt sånt, men utbildningen är så j*vla dyr, och tänk om jag inte kommer att tycka att det är roligt med allt tekniskt? Mina funderingar har istället gått till Billströmska- Igen. Haha!
Jag sökte ju dit i trean på gymnasiet, men gick aldrig dit. Och detta året glömde jag av att söka? (Smart)
Så för några dagar sedan gick jag in på hemsidan och läste om utbildningen, och det låter så himla roligt! Som Ny Musik fast att man bor där! :)
Så vi får se vad som händer!
Jag tror på ödet, och att allting har sin mening!
Så vi får se vad ödet har tänkt ut!

Tills dess, vi ses 2010!

GOTT NYTT ÅR!!
pussåkram

Kommentarer

"Gott nytt år! =D"

Postat av: Schober
Skrivet 2009-12-31 klockan 18:31:56
Blogg/hemsida: http://schobers.blogg.se/

"åh det trodde jag faktiskt inte att det var. Det var inte likt dig att skriva "fyfan vad jävligt" för många svordomar ;) Jag och my vet inte än om vi ska träffas i morgon. Det beror på hur hon mår, men vi kan kanske träffas hur som? Men kanske sent för vi ska gå på bio vid 21 typ"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-01-01 klockan 23:22:13
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Bra och bra, är galet förkyld med rinnande ögon och näsa, så så sett har det vart bättre men annars är det bra. 2010 hoppas jag på blir året när jag äääntliiigen får nåt att göra på dagarna. väntar på praktik plats nånstans så vi får se =) sj?"

Postat av: Schober
Skrivet 2010-01-02 klockan 13:28:49
Blogg/hemsida: http://schobers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback