Småkrasslig?

Usch det känns som om jag håller på att bli förkyld! Har varit så trött hela dagen, och nu börjar jag bli typ snuvig och  halsen känns- snart bryter en förkylning ut!
Fy jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Får hoppas på att det blir bättre imorgon! Eftersom jag är ledig då med, så får jag ta det lugnt och dricka en massa te.
Så det blir ingen träning imorgon, för då kanske allt blir värre. Det är nog bättre att bara ta det lugnt imorgon så att jag kan gå till jobbet på torsdag!

Godnatt!


Kommentarer

"Sv: tack! :)

håller tummarna för att du frisknar till, tråkigt att bli sjuk nu när det bli vår ute :("

Postat av: Elin
Skrivet 2009-04-15 klockan 01:16:07
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback