Morgonrassel i lungan

Hejsan!
Idag är jag ledig från jobbet, så jag hade verkligen sett fram emot att tillbringa en lungn och härlig söndag med Nils! Nu verkar det dock som om jag kommer få sitta på Axessakuten i ett antal timmar...

Jag kände mig ganska pigg när jag vaknade imorse, vilket jag inte har känt på flera dagar. Hela veckan har jag känt mig krasslig, men det har ändå funkat att gå till jobbet liksom! Igår när jag jobbade var jag inte längre så jättesnuvig, men däremot hade förkylningen satt sig mer på luftrören så jag tappade rösten, och hostade.
Och imorse när jag vaknade så lät hostan värre och min högra lunga rasslade! Så jag misstänker att det kan vara början till en lunginflammation, som jag hade i somras.
Så därför ska jag till Axessakuten om typ två timmar (KÖ!) och se om det bara är en vanlig förkylning med halsont och slemhosta, eller om det är på gång med lunginflammation. 
Jag hatar att vara sjuk! Nu får -vad det nu är gå över fort!!


Kommentarer

"Hoppas verkligen inte att det är en lunginflammation du har åkt på, vännen! Krya på dig!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-04-19 klockan 16:51:07
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"Men herregud vännen, du får inte få lunginflammation! hör av dig sen!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-04-19 klockan 18:47:43
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback