Ledig dag med hundarna 2

Idag vaknade jag av att vikariepoolen ringde mig? Jag trodde dom hade strukit mig för längesedan eftersom jag inte har jobbat där på ett tag. Och när jag gick upp så hade jag ont i halsen och kände mig allmänt förkyld! Segt! =/

Men som sagt, idag var min andra dag som hundvakt, och dagen har gått bra! Det var synd om Dogglas imorse, han  var mer sjuk och såg riktigt dålig ut!  Så han sov hela dagen, fram tills pappa kom hem och körde honom till vetrinären. Så han har fått medicin och verkar faktiskt redan nu må mycket bättre! Skönt! =)
Annars så har det inte hänt så där jättemycket idag. Det har varit en riktigt slapp dag med en massa tv-tittande i soffan! Men det förtjänar man väl efter ett par dagars jobb eller vad säger ni?

Åh idag kommer Grey's Anatomy! Det var ju inget avsnitt förra veckan eftersom det var ishockey! Så nu är det mer en välkommet med en vanlig onsdagskväll innehållande Grey's! =)

Kommentarer

"det är klart att vi gjorde! :)"

Postat av: Anonym
Skrivet 2009-04-16 klockan 19:43:18

"Ja den var verkligen efterlängtad!!"

Postat av: My
Skrivet 2009-04-16 klockan 21:17:55
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback