Hemma igen!

Nu har jag kommit hem från Axess!
Min lunga har låtit till och från hela dagen, och nu ikväll lyssnade min mamma på den och hon tyckte inte att det lät bra. Och i söndags när jag var där så sa doktorn att jag skulle komma tillbaka om 3 dagar om det inte blivit bättre. Så jag tänkte att det kanske var bra att åka dit och få byta pencillin eftersom lungan envisas med att väsa när jag andas in och för att jag känner mig jäkla trött, så jag tänkte att det kanske inte hade hjälpt något med pencillinet jag fick i söndags.
 Men när jag väl kom till Axessakuten och doktorn skulle lyssna på lungorna lät dom ingenting! Så typiskt! För när det väl låter så låter det ju inte bra liksom.
Sen fick jag ta ett stick i fingret för att dom skulle kolla om jag hade någon infektion, men det var också normalt. =)  Så jag antar att mitt nuvarande pencillin ändå har hjälpt! =) Så jag hoppas verkligen att jag känner mig piggare nu snart! För det är inte kul att känna sig krasslig!

Nu ska jag kolla när EMD besöker Roomservice, och sen är det Grey's Anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback